Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Introductie workshop Mandala tekenen  (gelezen 1821 keer)

adomuis

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • Omael
Introductie workshop Mandala tekenen
« Gepost op: november 21, 2010, 07:48:14 pm »

Allereerst aan de modjes, mocht dit topic niet terecht zijn of op de verkeerde plaats,
dan hoor ik het graag.

Introductie workshop Mandala tekenen

Op zaterdag 19 februari 2011, zal er bij mij thuis in Helmond van 11.00 tot 13.30 uur, een Introductie workshop Mandala tekenen worden gehouden.
Deze wordt gegeven door Kim Vermeer van www.spiritueelbewust.nl

Ben je altijd al nieuwsgierig geweest naar mandala tekenen? Kim geeft een workshop met een wel hele lage drempel. Tekenervaring is absoluut geen vereiste. Sterker nog: Als je denkt niet te kunnen tekenen, ben je bij deze uitgedaagd. Je zult jezelf verbazen.

Mandala's zijn tekeningen in een cirkel die dienen tot inspiratie en innerlijke verrijking. De manier waarop Kim het mandala tekenen overbrengt gaat dan ook verder dan tekentechniek. Wat zij zo belangrijk vindt is dat je zelf kunt zien wat je onderbewuste je wil vertellen. Alle tekeningen hebben namelijk een boodschap.

De workshop begint met een korte inleidende meditatie. Ook hiervoor is geen ervaring nodig. Daarna worden er een aantal tekenoefeningen gedaan waarvoor je alleen hoeft te weten hoe je een potlood vast moet houden. Slechts een paar lijnen op papier vormen al een spiegel die laat zien hoe jij in het dagelijks leven staat.

Uiteindelijk ga je naar huis met een glimlach op je gezicht, frisse inzichten in jezelf, een intuïtieve mandala en een symmetrische mandala.

De investering van 35 euro dient vooraf voldaan te worden. Als de workshop niet door kan gaan wordt dit direct terug gestort zoals in de voorwaarden staat die je hier terug kunt lezen. De reiskosten worden verdeeld onder het aantal deelnemers en daarom op de dag zelf pas voldaan. Ter illustratie: bij het minimum van 4 zijn die 8.65 per persoon, bij 8 deelnemers wordt dat 4.30 per persoon.

Je hoeft zelf niets mee te nemen. Papier, passers, potloden etc, alles zal aanwezig zijn. Mocht je je eigen materiaal willen gebruiken is dat natuurlijk geen probleem.

Er is plaats voor minimaal 4 en maximaal 8 personen.
Aanmelden kan bij mij of bij Kim via http://fd8.formdesk.com/spiritueelbewust/inschrijven
Geef hierbij bij opmerkingen aan dat het de cursus in Helmond is.

Kim en ik hopen dat je er deze dag bij zult zijn aan mijn keukentafel vol gezelligheid. Je gaat op een speelse manier je onbewuste bewust leren maken.

liefs
Annemie
Het juiste woord of gebaar,
kan voor een ander een springplank zijn.

adomuis

• Lid
    • Omael
Re: Introductie workshop Mandala tekenen
« Reactie #1 Gepost op: december 19, 2010, 07:04:14 pm »

Er zijn nog 4 plaatsen beschikbaar.  :aahw:

Roosje

• Actief Master
« Reactie #2 Gepost op: december 19, 2010, 07:33:00 pm »

Als die 4 plekkies niet ingevuld worden, gaat het dan niet door?  :sad:
In lak'ech ('Ik ben jou en jij bent mij')

adomuis

• Lid
    • Omael
« Reactie #3 Gepost op: december 20, 2010, 10:40:44 am »

Jawel hoor, op dit moment zijn we met 4, dus gaat het gewoon door.  :yahoo:
Maar aanvullen tot 8 personen om een voltallige groep te krijgen, zou wel leuk zijn.

Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.058 seconden met 27 queries.