Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: mijn veranderde website Centrum INGUZ Vroenhoven bij Maastricht  (gelezen 1697 keer)

Roosje

• Actief Master
  • Geslacht: Vrouw
mijn veranderde website Centrum INGUZ Vroenhoven bij Maastricht
« Gepost op: november 30, 2011, 08:18:08 am »

Hoi allemaal hier,

Half april is mijn zielsmaatje overleden en sindsdien ben ik nauwelijks hier op het forum geweest. In het BE forum heb ik daar zowat een boek over geschreven...en nu eindelijk ben ik vorige week zo moedig geweest om 'onze' website te veranderen in 'mijn' website.

Centrum INGUZ

Mocht je er iets in zien dat niet klopt, b.v. verouderde ideeën :P of een foto die niet te zien is, graag feedback.

:hart: Titia
In lak'ech ('Ik ben jou en jij bent mij')

MissF1970

• Lid
Re: mijn veranderde website Centrum INGUZ Vroenhoven bij Maastricht
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2011, 10:18:02 am »

Hallo Titia,

Allereerst sterkte met het verlies.

Ik heb je site eens bekeken. Ziet er erg leuk uit.

Je vraagt om feedback.... hier komt het:

-Direct op de home pagina. Is in de eerste regel 'Reiki' wel een andere kleur, echter er hangt geen link achter (zoals bij Hart-Reiki wel het geval is).
-De layout van de home pagina (het zonnetje en de oranje golf) bevat een extra streep links en rechts. Deze streep is niet zichtbaar op de andere pagina's.
-En onderaan elke pagina heb je een 'stat' verwijzing echter het plaatje daarvan wordt niet weergegeven.
-Jammer dat het contact-formulier niet goed werkt.  Ik zie dat je de website hebt gemaakt via centerall wellicht kunnen zij het formulier herstellen.

Verder is de site mooi. De kleurstelling is fijn om naar te kijken. En het lettertype is van de juiste grootte.

Groetjes
Imke
Vertrouw op jezelf, weet dat je het wel weet. Duidelijkheid komt met de tijd.

Roosje

• Actief Master
Re: mijn veranderde website Centrum INGUZ Vroenhoven bij Maastricht
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2011, 12:11:16 pm »

Dank je wel!
Ja die streep hangt er al jaren. Geen idee.
Dat contact formulier heb ik regelmatig over aan de bel gehangen maar dat schijnt maar niet te lukken. Ze hebben de één of andere code die je moet invullen, die staat op blz. 1 en dat lukt mensen niet. Ach...
Die 'stat' verwijzing is de ene keer zus en de andere keer zo maar die werkt wel.
Ik zal idd de link zetten onder Reiki, thnx  :hart:
In lak'ech ('Ik ben jou en jij bent mij')
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.078 seconden met 27 queries.